دانشنامه طراحی و برنامه نویسی تحت وب

آیا می دانید شما می توانید آموزش ، اسکریپت و یا مقاله مورد نظرتان را از ما کاملا رایگان درخواست کنید ؟
        برای درخواست اینجا کلیک کنید
مقالات کلوب

معرفی برنامه لنزور - لنزور چیست ؟

سید فرزاد سید عربی نژاد | سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

اسکرین شات از لنزور

عکاسی از ظریف ترین و زیباترین جلوه های هنری قرن اخیر است. عکس حافظ جذاب ترین خاطره ها و بهترین نمایشگر لحظات تلخ و شیرین ما است. 

عکاسی که روزگاری حرفه ای سخت و دشوار به شمار می رفت ؛ امروزه در تمام شئون زندگی ما راه یافته است. من و شما بارها در برابر دوربین عکاسی قرار گرفته ایم و به دفعات از دیدن عکس های دوستان و تصاویر بدیع و دلپذیر طبیعت خاطرات لذتبخش و قابل تکرار گذشته را در دل زنده ساخته ایم. گاهی با دیدن یک عکس لبخندی بر لبانم نشسته و گاهی قطره اشکی بر صورتمان غلطیده است.


شک نیست هر صاحب دوربینی دوست دارد از این جعبه جادویی تصاویری زیبا بیرون آورده و از آن به بهترین شکل نگهداری نماید و به اشتراک دیگران بگذارد تا دوستان خود را نیز در لذت بردن از این سرگرمی هنری شریک نماید. ما لنزور را برای همین هدف طراحی نموده ایم.


شما می توانید در لنزور یک پروفایل اختصاصی داشته باشید و تصاویر خود را چه متعلق به شما باشد و چه نباشد " البته با رعایت قانون کپی رایت " میان دوستانتان و بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید.


وب سایت سازنده : www.lenzor.com

لینک دانلود مستقیم

قابلیت دانلود از روی بازار 

کد qr دانلود لنزور


  • سید فرزاد سید عربی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی