دانشنامه طراحی و برنامه نویسی تحت وب

آیا می دانید شما می توانید آموزش ، اسکریپت و یا مقاله مورد نظرتان را از ما کاملا رایگان درخواست کنید ؟
        برای درخواست اینجا کلیک کنید
مقالات کلوب

نوع فونت درون تصاویر را شناسایی کنید

سید فرزاد سید عربی نژاد | چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

بسیاری از اوقات تصاویری را می‌بینیم که فونتی خیره کننده و بسیار زیبا دارد. در همان موقع شاید دوست داشته باشیم تا نوع نام آن فونت را بدانیم. اما ابزار اینکار چیست؟ امروز وب‌سایتی مخصوص شناسایی فونت‌های درون تصاویر به شما معرفی می‌کنیم.

وب‌سایت myfonts.com/WhatTheFont در شناسایی نوع فونت‌های هر تصویر خیلی راحت و بدون هیچ زحمتی کمک می‌کند. برای شروع کار با این سرویس، در ابتدا باید تصویری که در اختیار دارید را در یکی از فرمت‌های GIF، PNG یا PNG با حداکثر اندازه ۲ مگابایت برای گرفتن بهترین نتیجه از طریق انتخاب گزینه Choose File آپلود کنید.

معرفی وب سایت

پس از آپلود تصویر مورد نظر خود حالا بر روی گزینه آبی رنگ Continue کلیک کنید. پس از آن کاراکتر مورد نظر در تصویر را انتخاب کنید. در نهایت نتیجه‌ی شناسایی فونت درون این تصویر را مشاهده خواهید کرد. سرویس MyFonts نزدیک‌ترین فونت مرتبط با فونت درون تصویر را شناسایی و در اختیار شما می‌گذارد.

در اکثر موارد پیدا کردن فونت موجود در تصاویر کار بسیار راحتی است و در بین نتایج نشان داده شده حضور دارد. برای شناسایی بهتر فونت‌ها همچنین می‌توانید به google.com/fonts نیز مراجعه کنید و به مرجعی از تمام فونت‌های متن باز دسترسی داشته باشید.

منبع: zoomit

  • سید فرزاد سید عربی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی