دانشنامه طراحی و برنامه نویسی تحت وب

آیا می دانید شما می توانید آموزش ، اسکریپت و یا مقاله مورد نظرتان را از ما کاملا رایگان درخواست کنید ؟
        برای درخواست اینجا کلیک کنید
مقالات کلوب

امنیت رمز عبورهای خود را آزمایش کنید

حسن اکبری | يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

در فضای آنلاین یکی از مهمترین مواردی که باید همه ما رعایت کنیم، انتخاب رمز عبور‌هایی امن است که توسط هکر‌ها قابل شکستن و نفوذ نباشد. امروز با وب‌سایتی آشنا می‌شوید که درصد امنیت پسورد شما را نشان می‌دهد.

در فضای وب بخش‌های متفاوتی هستند که از ما درخواست می‌کنند حساب کاربری بسازیم. بسیاری از حساب‌های کاربری وب‌سایت‌ها، نرم‌افزار‌هایی که استفاده می‌کنیم، رمز گوشی همراه، ایمیل و بسیاری موارد دیگر نیاز دارند تا با یک رمز عبور منحصر به فرد و امن مدیریت شوند. در غیر این صورت نفوذ به حساب‌ها و فاش شدن همه‌ی اطلاعات شخصی ما به راحتی اتفاق می‌افتد.

امنیت رمز

اگر کنجکاو هستید که هک کردن رمز عبور شما چقدر زمان می‌برد، وب‌سایت howsecureismypassword.net بسیار مفید خواهد بود. علاوه بر نمایش قدرت رمزی که انتخاب کرده‌اید، این وب‌سایت اطلاعات بسیار جالب و کاربردی را نیز درباره‌ی راه‌های قدرت بخشیدن به رمزعبوری که انتخاب کرده‌اید، می‌دهد.

از لحاظ امن بودن این وب‌‌سایت هم می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید؛ چرا که https://howsecureismypassword.net ظاهرا با جاوا اسکریپت ساخته شده و با یک بار لود شدن حتی در صورتی که دسترسی شما به اینترنت نیز قطع باشد، می‌توانید همچنان امنیت رمزعبور‌ها را بررسی کنید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

منبع: zoomit
  • حسن اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی