دانشنامه طراحی و برنامه نویسی تحت وب

آیا می دانید شما می توانید آموزش ، اسکریپت و یا مقاله مورد نظرتان را از ما کاملا رایگان درخواست کنید ؟
        برای درخواست اینجا کلیک کنید
مقالات کلوب

منبع خبری : نارنجی

گوگل 2

گوگل دقایقی پیش در صفحه توسعه دهندگان اندروید در گوگل پلاس اعلام کرد که از امروز برنامه نویسان اندروید می توانند برای دانلود اپلیکیشن های رایگان شان، کشور ایران را نیز انتخاب کنند.

گوگل در این پست کوتاه اشاره کرده که توسعه دهندگان اندروید برای این کار باید به کنسول توسعه دهندگان در بخش گوگل پلی مراجعه نموده و کشور ایران را نیز به لیست مجاز قابل دانلود برای اپلیکیشن شان اضافه کنند.

اگر به خاطر داشته باشید مدتی پیش خبر از لغو برخی تحریم های رایانه ای برای کشور ایرانشد و در ادامه آن چند روز پیش شاهد حذف نام ایران از لیست کشورهای تحت تحریم اپلبودیم. حالا این گام جدیدی است که توسط گوگل برداشته شده و می بینیم که درهای گوگل پلی نیز کم کم برای کاربران ایرانی در حال باز شدن است.

البته به نظر می رسد که هنوز امکان دانلود مستقیم از گوگل پلی برای کاربران ایرانی باز نشده، اما این خبر به این به این معنی است که کاربران ایرانی به زودی قادر خواهند بود که اپلیکیشن های رایگان را از گوگل پلی دانلود کنند. 

برای داشتن چنین امکانی لازم است که ابتدا توسعه دهندگان اپلیکشین ها، امکان دانلود اپلیکیشن شان را برای کشور ایران فعال کنند. و این امکان نیز از ساعاتی دیگر در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. گوگل اسم ایران را نیز به لیست کشورهای مجاز برای دانلودهای رایگان گوگل پلی در اینجا هم اضافه نموده است.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که دسترسی برای دانلود از گوگل پلی از چقدر دیگر برای کاربران ایرانی باز میشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی