دانشنامه طراحی و برنامه نویسی تحت وب

آیا می دانید شما می توانید آموزش ، اسکریپت و یا مقاله مورد نظرتان را از ما کاملا رایگان درخواست کنید ؟
        برای درخواست اینجا کلیک کنید
مقالات کلوب

پروژه لون گوگل چیست ؟ (بالون های گوگل)

سید فرزاد سید عربی نژاد | جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

گوگل لون


آزمایشگاه سری گوگل که با نام گوگل ایکس شناخته میشود بعد از عمومی کردن پروژه های عینک گوگل و ماشین های بدون راننده چندی پیش از پروژه جدید خود با نام LOON (لون) پرده برداری کرد. (اینترنت بالونی)

طرح ، نحوه استفاده و ایده این پروژه بسیار هوشمندانه و مبتکرانست ، در این پروژه گوگل قصد داره بالون هایی مجهز به اینترنت رو به نقاط مختلف دنیا بفرسته و این اینترنت رو در اختیار کسانی که دسترسی به اینترنت ندارن قرار بده ، البته گوگل هدف اصلیش پخش این بالون ها در سراسر دنیا هستش ...عالیه 

جالب اینجاس گوگل اعلام کرده برای جابجایی این بالون های نیاز به سوخت زیادی نداره و دانشمندان این شرکت این بالون هارو جوری طراحی کردن که با استفاده از باد های لایه استراتوسفر جابه جا میشن و تنها یه اپراتور نیاز هست که این بالون هارو بالا و یا پایین بیاره ! 

بادهای استراتوسفر در سراسر زمین همچون یک اتوبان سراسری وجود دارند و آن‌قدر قدرتمند هستند که حتی قادرند بسیاری از هواپیماهای سبک‌وزن را نیز جابجا کنند.

بالون گوگل

  • سید فرزاد سید عربی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی